NYTT NYTT NYTT!!

Här kommer de lovade grejerna jag gjort! :)

(7kr tillkommer på alla smycken då det är frakt och emballage!)


* ARMBAND*



Nr. 53

Gulligt armband i rosa och lila.

45kr



Nr. 54

Ett armband med kulkedja. Passar både honom och henne.

40kr



Nr. 55

Ett jätte fint armband i blått med ett hjärta som berlock.

50kr
  SÅLD! (går att beställa)



Nr. 56

Ett gulligt armband som man kan minska och ge till de mindre. :)

80kr   70kr!!



Nr. 57

Ett läderarmband som jag virat 3ggr med en love berlock.

60kr
  SÅLD! (går att beställa)



Nr. 58

Ett mycket fint armband i marinblått.

60kr


*HALSBAND*



Nr. 59

Halsband med 1mm tjock läderrem. (personlig favorit)

65kr



Nr. 60

Ett gulligt halsband som passar till alla tjejer!

65kr



Nr. 61

Ett flätat halsband med en ring där det står tro, hopp och kärlek.

65kr
  SÅLD! (går att beställa)



Nr. 62

Ett halsband till den lilla! Perfekt som present!

45kr BILLIGT!!


*ÖRHÄNGEN*



Nr. 63

Eleganta örhängen. ("stoppar" till örhängena medföljer)

45kr



(7kr tillkommer på alla smycken då det är frakt och emballage!)

Hoppas ni hittar något fint! 

Hör av er bara till mig, skriv en enkel kommentar så hör jag av mig!

kram fia!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0